dr.Csigi Tamás Fogorvos Budapest

Fogyókúra helyett, hasznos tippek a súlyvesztéshez

Nagyon sok ember küzd súlyfelesleggel. Van néhány tippünk, hogy elkerüld a felesleges kilókat!

Ahová csak teheted menj gyalog vagy biciklivel.

Napi 2-3 étkezésed oszd szét 5-6 adagra. Így az elfogyasztott táplálékot  jobban hasznosítod, és kevesebb rakódik le zsírként. Próbálj meg minél több vizet fogyasztani.

A megfelelő folyadékpótlás segíti a zsírégetést. Ha két étkezés között éhes vagy igyál meg egy nagy pohár vizet, legtöbbször valójában csak szomjas vagy, és a folyadék egy rövid időre ad egy kis teltség érzetet is.

Felejtsd el a cukrot!

Valamint a cukrozott üdítőket és az édességet. /Mellesleg a fogakat is tönkre teszi./  Kerüld a fehér lisztből készült ételeket mint / kenyér, péksütemény,  tészta/

Helyette fogyassz rizs féléket , zabpelyhet, krumplit, teljes kiőrlésű tésztát és kenyeret. Megemlíthetjük még a babot, lencsét, sárgaborsót is amik egyben  remek kis fehérje források.

Kerülj majdnem minden állati eredetű zsiradékot / kivéve halakból/ a vajat, zsíros túrót és a napraforgó olajat. Helyettük fogyassz Kókusz zsírt, Oliva, Lenmag, Tökmag és Repce olajat!

Törekedj a megfelelő fehérje forrásokra!

Csirke, marha, hal, pulyka, de ezeknek is igyekezzünk a soványabb, tehát kevésbé zsíros részeit fogyasztani. A sovány tejtermékek és a tojás fehérje is remek. Növény eredetű fehérje források is szóba jöhetnek / például: szója, sárgaborsó, lencse, bab stb. /

Fontos!

A párizsi, virsli és társai nem számítanak jó fehérjeforrásnak, lényegtelen mi van ráírva. Tele van olyan „anyagokkal „ amik csökkentik az eredményes fogyás esélyét.

Fogyassz minél több zöldséget! Ezek lúgosítanak,  javítják az elfogyasztott táplálék felszívódását, és biztosítanak elegendő rostot a tested számára.

Egy jó napi vitamin is sokat  segíthet.

Amikor csak van egy kis időd fuss helyben! Bárhol megteheted és egy forintodba sem kerül.

Igazából csinálhatsz bármit csak az a lényeg, hogy MOZOGJ!

A külsőd egyenesen arányos az életviteleddel. Tehát minél jobban odafigyelsz a táplálkozásra és a testmozgásra, annál vékonyabb és fittebb leszel, de csak ameddig figyelsz ezekre. Ez egy életmód amit lehetőségeidhez mérten kell gyakorolni.

                                                                                                                kép: pixabay.com

 


KI | 2017. március 23.

hirdetés

Különleges ajándékok

intézmények

 ismerd meg őket

hírek

 érdekességek

Terhesség hétről hétre Terhesség hétről hétre

Terhesség hétről hétre, Babaváró sorozat. Az 1 héttől a 40. hétig.


2017. június 11.
 részletek
Bögrés mézeskalács Bögrés mézeskalács

Nem vagyok valami nagy cukrász, sőt életemben nem csináltam még mézeskalácsot,de most egy jó kis recept...


2015. november 08.
 részletek
további hírek

programajánló

erről

 beszélünk

Csuklás

Hozzászólt: Erika1986 2016.12.28. 10:10

ideális családi kutya

Hozzászólt: Vikiri30 2016.06.07. 22:10

Kismamaruha

Hozzászólt: k.kati 2015.05.07. 00:12

Időjárás-front

Hozzászólt: k.kati 2015.05.07. 00:12

Fehérvári bölcsödék

Hozzászólt: huncutka 2015.01.20. 18:06

Tesó

Hozzászólt: Tanmolyda 2014.08.25. 08:08

babaúszás

Hozzászólt: tbrigi87 2014.06.22. 10:10

Gyerekbarát étterem

Hozzászólt: s.maja 2014.05.16. 14:02

további fórumtémék

kövessen minket